dimecres, 23 de setembre del 2009

De nou a A.




Al pot petit hi ha la bona confitura,
en boca tancada no hi entren mosques,
aquesta mar és massa salada i la vull dolça,
aquesta nit vull dormir al teu jaç.



Aquesta pila està massa gastada,
i el gat de vell fa soroll al caure al llit,
he perdut el punt del llibre,
no puc estar-me de tocar-te un pit.



Dance me to the End of Love,
salta la tecla de l’ ordinador,
Slatan marca el tres a cero,
fred, abraçem-nos prop del radiador.



Torrades amb roquefort,
al forn es cou el salmò a la papillón,
m’ has promès un caldo, un brou,
i jo et prometo tot el meu amor.



Per colmo, tu ets i vas d’Estocolmo,
i jo, que sóc més de London, ací a treballar,
a Nefertiti m’ has de presentar,
però abans de fer maletes tinc ganes de ballar.



Caixes de cartrò s’apleguaven al rebedor,
la biblioteca mig buida al menjador,
a l’ armari la seva roba ja no fa olor,
i jo conec un nou color. A.


2 comentaris:

Unknown ha dit...

Precioso, siempre dije que eras un poeta.

Anònim ha dit...

Que tornis a escriure sempre és una gran notícia! Me n'alegro molt de llegir-te de nou.
Kuit